مهم‌ترین حوادث ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز جمعه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف پوشاک قاچاق 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از کشف پوشاک قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمدرضا رضایی گفت: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند که بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو توقیف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۷۳ ثوب انواع پوشاک قاچاق کشف شد.

سرهنگ رضایی با اشاره به دستگیری یک متهم، گفت: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دستگیری سارق دوربین‌های مدار بسته در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری سارق دوربین‌های مدار بسته در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ شهر لطیفی خبر داد. 

سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مداربسته اماکن در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ شهر لطیفی سارق را شناسایی و وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه سارق به سرقت ۴ فقره دوربین مدار بسته در سطح شهرستان اعتراف کرد، افزود: در این خصوص دو خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و دوربین‌های مسروقه کشف شد.

کشف خودرو قاچاق در شیراز 

فرمانده انتظامی شیراز از کشف یک دستگاه خودرو قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران کلانتری "۱۵ قصرالدشت" هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو خارجی مشکوک و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، خودروی مذکور دارای پلاک جعلی، فاقد مدارک گمرکی و قاچاق بوده و طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش آن ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالا‌های ممنوعه توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق کابل برق با ۵ فقره سرقت 

فرمانده انتظامی سروستان از دستگیری سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ آرش بخشایی مطلق گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکز قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس، در این خصوص یک سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق هنگام اوراق کردن خودرو سرقتی 

جانشین فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری سارق خودرو هنگام اوراق کردن خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ محسن دیداری بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اوراق کردن یک خودرو پراید در پای کوهی در نزدیکی‌های دوراهی میمند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی سریعاً به محل مورد نظر اعزام و سارق را که در حال اوراق کردن خودرو مسروقه پراید بود، دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو مسروقه می‌باشد، گفت: سارق جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در کوار

فرمانده انتظامی شهرستان کوار گفت: تعداد ۲۰ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوطه پلمب شدند.

سرهنگ سید رحمان هاشمی بیان کرد: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از تعدادی واحد صنفی در نقاط مختلف شهرستان کوار بازدید کردند.

او افزود: در این راستا تعداد ۲۰ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب پلمب شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کوار ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست؛ در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار